Jäsenet tyytyväisiä Talentian sähköisiin palveluihin

Jäsenet tyytyväisiä Talentian sähköisiin palveluihin

Talentian verkkopalvelututkimus on valmistunut. Tutkimuksen tulokset kertovat, että jäsenten tyytyväisyys Talentian sähköisiin palveluihin on korkea. Erityisesti näin on opiskelijajäsenten kohdalla.

Kyselyyn vastanneet jäsenet asioivat Talentian kanssa mieluiten sähköpostitse (81 % vastaajista). Hyvän mahdollisuuden tietoturvalliseen asiointiin tarjoaa rekisteröityneiden jäsenten käytössä oleva sähköinen lomake, joka löytyy sivulta: www.talentia.fi/otayhteyttä, kohdasta ”kysy neuvoa sähköisesti”. Lomakkeella asioinnin nopeutta kiitettiin erityisesti.

Ammattietiikka korostui asiasisältönä, jota jäsenet hakevat ja mielestään myös hyvin löytävät Talentian verkkosivustolta. Jäsenyyteen liittyvän tiedon ja palvelun saatavuutta verkkosivujen kautta pidettiin hyvänä.

Vastaajat esittivät Talentia.fi -verkkosivujen suhteen myös kehittämistoiveita, esimerkiksi ajankohtaisen hyötytiedon määrää toivottiin entisestään lisättävän sekä julkisilla sivuilla että jäsenten aktiivisivuilla. Kehittämiskohteina mainittiin myös sivuston tekninen varmuus ja asiantuntijoiden saavutettavuus. Näihin kiinnitämme huomiota, kun Talentian verkkosivuja kehitetään.

Kiitämme kaikkia vastaajia! Kyselyyn vastanneiden kesken arvottiin viisi kolmenkymmenen euron arvoista SuperLahjakorttia. Voittajiin otetaan yhteyttä sähköpostitse.

Jaa sivu