edustus

Yhdistys jakaa jäsenilleen stipendejä ammatillisen toiminnan tukemiseen.  Jokainen Talentia Uusimaa ry:n jäsen voi anoa stipendiä omaan alaansa liittyvään lisäkoulutukseen tai omaan työhönsä liittyviin opintomatkoihin. Perusammattitutkintoon stipendiä ei voi saada.

Stipendin saamisen edellytykset:

• jäsenmaksun tulee olla maksettu
  • stipendi maksetaan, kun saaja on suorittanut opinnot ja toimittaa opinnoistaan/matkastaan kirjallisen raportin yhdistykselle

Stipendin myöntää yhdistyksen hallitus määrärahojen puitteissa. Pitkiin koulutuksiin stipendi myönnetään vain yhden kerran koulutuksen kuluessa. Hakija voi saada stipendiä enintään 170 e vuodessa. Yhdistyksessä aktiivisesti toiminut jäsen voi saada enintään 200 e vuodessa. Yhdistyksen hallitus päättää stipendeistä hallituksen toukokuun ja joulukuun kokouksissa. Yhdistyksen kokousaikataulut voit tarkastaa yhdistyksen Hallitus-sivuilta.

Stipendihakemuksesta tulee ilmetä

• hakijan nimi, sosiaaliturvatunnus ja yhteystiedot tilitietoineen
  • kustannusarvio koulutuksesta/opintomatkasta (kaikki kulut, myös palkaton vapaa)
  • selvitys muusta taloudellisesta tuesta (työnantajan maksama, muut avustukset)
  • opintomatkan tai koulutuksen ohjelma
  • päätöskopio pääsystä opintomatkalle/koulutukseen

Hakemus tulee lähettää ennen koulutusta/opintomatkaa.

Voit lähettää alustavan ilmoituksen haettavasta stipendistä osoitteeseen uusimaa.stipendivastaava(at)talentia.fi, jotta voimme lähettää sinulle salatun sähköpostin, johon sisältyy myös mahdollisuus vastata salatusti. Tällä keinolla voit lähettää henkilötietosi turvallisesti. Pitkissä koulutuksissa stipendiä voi hakea koulutuksen kuluessa. Yhdistyksen hallituksen stipendivastaava pitää luetteloa stipendien saajista, kohteista ja raporteista. Raportteja voidaan julkaista yhdistyksen lehdessä/tiedotteessa. Hakemusta toivotaan lisäksi perusteltavan sosiaalialan työn kannalta.

Vuonna 2023 stipendihakemukset käsitellään seuraavan kerran yhdistyksen hallituksen toukokuun 2023 kokouksessa. Jätä siis stipendihakemuksesi joulukuun alkuun mennessä.

Lähetä hakemus sekä raportti sähköpostilla stipendi- ja koulutusvastaavalle  uusimaa.stipendivastaava(at) talentia.fi