Aluetoimijat vastaavat Sosiaalipedagogit Talentia ry:n alueellisen toiminnan järjestämisestä ympäri Suomea. Alueilla järjestettävät tapahtumat löytyvät Talentian tapahtumakalenterista, jonka lisäksi niistä tiedotetaan yhdistyksen jäsenkirjeissä ja facebookissa. Tapahtumiin ilmoittautuminen ja niistä lisätietojen saaminen tapahtuu pääsääntöisesti aluetoimijoiden kautta, joiden yhteystiedot löytyvät aina tapahtumakutsusta.

Tällä hetkellä kaikilla alueillamme ei ole aluetoimijoita. Jos olisit kiinnostunut toimimaan sellaisena ja järjestämään yhdistyksemme toimintaa omalla alueellasi, voit olla yhteydessä osoitteeseen sosiaalipedagogit@talentia.fi. Yhdistys rahoittaa alueilla järjestettävää toimintaa omasta budjetistaan. Sosiaalipedagogit Talentian jäsen voi osallistua kaikkiin aluetapahtumiin, huolimatta asuin- tai työssäolopaikkakunnasta.

ALUEaluetoimijaaluetoimija haussa
elina.auvinen(a)gmail.com
Laura Kalaoja
kalaojalaura(a)gmail.com