YLEISTÄ

Talentia Pohjanmaa on Sosiaalialan korkeakoulutetut Talentia ry:n jäsenjärjestö. Sen toimialueena ovat Etelä-Pohjanmaan ja Pohjanmaan maakunnat. Yhdistyksen kotipaikka on Seinäjoki.

Hallituksen kokouksia noin kahdeksan vuodessa. Jäsenistölle suunnatuja kokouksia ovat sääntömääräiset kevät- ja syyskokoukset.

Lisäksi jäsenistölle järjestetään esimerkiksi erilaisia tiedotusiltoja ajankohtaisista asioista ja muuta toimintaa.

JÄSENISTÖ

Yhdistys toimii Etelä-Pohjanmaan ja Pohjanmaan maakunnissa. Yhdistyksen kotipaikka on Seinäjoki.

Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi voi päästä yhdistyksen toiminta-alueella asuva tai työskentelevä henkilö, joka on suorittanut sosiaalityön tai sosiaalialan korkea-asteen tutkinnon, tai vastaavia tutkintoja opiskeleva henkilö. Jäseneksi voidaan hyväksyä myös henkilö, jolla on edellä mainittuja tutkintoja vastaava kelpoisuus hoitamaansa sosiaalialan tehtävään. Jäseniä yhdistyksessä oli 1.1.2020 yhteensä 1682. Yhdistys on maan viidenneksi suurin alueellinen yhdistys.

Jäsenprofiili (01.01.2020):

Varsinainen jäsen: 1,367

Opiskelijat: 269

Eläkeläiset: 38

Yrittäjät: 5

Rinnakkaisjäsenet: 3

Työttömänä jäsenistä oli 24

Koulutustausta: Enemmistöllä jäsenistä (969) sosionomi (AMK) koulutus

TIETOSUOJA

Talentia Pohjanmaa ry kerää ja käsittelee vain niitä henkilötietoja, jotka ovat tarpeen jäsensuhteen hoitamista ja toimintamme harjoittamista varten. Lue lisää tietosuojasta TÄSTÄ.