Talentian alueyhdistys Sosiaalialan korkeakoulutetut Talentia Kymenlaakso on perustettu v. 1971. Juhlimme siis 50 vuotiasta yhdistystämme vuonna 2021! Talentia Kymenlaakso ry:n tarkoituksena on toimia toiminta-alueensa sosiaalityön ja sosiaalialan tutkinnon suorittaneen henkilöstön sekä vastaavien opiskelijoiden ammatillisena yhdistyksenä ja siinä tarkoituksessa koota jäsenensä yhdistyksen toimintaan.

Tavoitteena on vahvistaa jäsenkuntamme palkkauksellisia ja ammatillisia etuja sekä toimia jäsenkunnan hyvinvoinnin ja elämisen laadun parantamiseksi. Yhdistys pyrkii lisäksi edistämään jäsentensä järjestö- ja ammattitietouden kehittämistä sekä vahvistamaan ammattialansa yleisiä edellytyksiä ja asemaa toiminta-alueellaan.

Liittymällä ja olemalla mukana yhdistyksen toiminnassa voit olla mukana vaikuttamassa ja kehittämässä sosiaalialaa ja oman yhdistyksemme toimintaa!