Luottamusmies edustaa JUKOn liittoihin kuuluvaa jäsenistöä paikallisissa työ- ja virkaehtosopimusta koskevissa neuvotteluissa sekä neuvoo jäseniä erilaisissa työ- ja virkaehtosopimusta koskevissa kysymyksissä ja ongelmissa.

Kymen HVA: Pääluottamusmies Anu Vanhala-Taimisto anu.vanhala-taimisto(at)kymenhva.fi

Kotkan kaupunki: Pääluottamusmies Tarja Renlund tarja.renlund(at)kotka.fi. Tarjaan voi olla yhteydessä kaikissa edunvalvontaan liittyvissä asioissa.

Kouvolan kaupunki: Pääluottamusmies Susanna Karvinen susanna.karvinen(at)kouvola.fi. Susannaan voi olla yhteydessä mm. seuraavissa asioissa: työaika ja palkkaus, palvelussuhteen ehdot, määräaikaisuudet, henkilöstöhallinto ja johtaminen, olennaiset muutokset työtehtävissä, töiden ja työaikojen järjestelyssä, varoitukset, irtisanomiset ja lomautukset.

Luottamusmies, varapääluottamusmies Rosa Eve rosa.eve(at)kouvola.fi.

Pyhtään kunta: Pääluottamusmies Stefan Gartz stefan.gartz(at).pyhtaa.fi. Pyhtään Jukolaiset edunvalvottavat voivat lähestyä Stefania kaikissa edunvalvontaan liittyvissä asioissa.